Welke trip zou ik alleen willen maken?

Het is vandaag plan a solo vacation day en dat geeft stof tot nadenken. Welke vakantie en/of trip zou ik alleen willen maken? Ik heb voor mezelf een aantal regels opgesteld; zo moet ik er nog nooit geweest zijn, moet het binnen Europa zijn en mag het nou ook weer niet te standaard zijn. Een beetje uitdaging is nooit op zijn plaats natuurlijk.



Wenslijst 
Als ik kijk naar mijn wenslijst moet  de nog nader te bepalen stad een lekkere temperatuur hebben - niet te warm en niet te koud -, moet er lekker eten te vinden zijn, moeten er voldoende bezienswaardigheden te vinden zijn en moeten de prijzen ook niet al te hoog liggen.

Welke steden vallen sowieso af?
Helaas vallen Rome, Berlijn en London af, deze zijn te standaard en zou ik tevens niet zo graag in mijn eentje bezoeken. Ook mijn lievelingsstad Barcelona is een no go voor deze trip aangezien ik daar al geweest ben. Gent en Praag zijn ook afgevinkt en zou ik dus niet meer mogen bezoeken. Maar wat dan wél?

Bella Italia 
Ik wil heel graag nog een keer naar Milaan toe. Niet één van de bekendste steden ter wereld en toch een prachtige stad. Wanneer ik een trip alleen zou maken is de kans heel groot dat ik naar Milaan zou vertrekken. Het centrum is, bij mijn weten, niet onoverzichtelijk en het vervoer naar de stad is oké. Maar uiteraard is er ook nog een nummer twee.

Viva España
Ja. Want ik ben gewoon een beetje verliefd op Spanje. Wanneer ik alleen naar Spanje zou vertrekken dan zou ik kiezen voor Valencia. Het feit dat ik een beetje Spaans spreek helpt natuurlijk ook wel bij het maken van deze beslissing. En eerlijk is eerlijk; Valencia willen we toch ook allemaal wel eens zien?

En jij? Welke trip zou jij nog eens alleen willen maken? Laat het me weten want ik ben onwijs benieuwd!


Reacties

Populaire posts